FANDOM

(Oop)
Voeg voorheen bekende inligting van Kingdom Hearts χ by die artikel.

80px-AvatarPainchen88.png

Kingdom Hearts Unchained χ

The name of the game is speed-Speed Medals, that is. Equip as many as you can; otherwise, you may find yourself in a sticky situation.

1

2

Die Round Rice Cake (in Afrikaans Ronde rys koek) is 'n Embleem hartelose wat verskyn in Kingdom Hearts χ tydens die Nuwejaars-gebeurtenis in 2014.

VoorkomsEdit

Die Round Rice Cake en die variant, die Large Rice Cake, is gebaseer op kagami mochi, 'n Japannese Nuwejaar se versiering wat bestaan uit twee ronde mochi of ryskoeke. 'N Kleiner mochi sal bo-op 'n groter mochi geplaas word, wat yin en yang simboliseer, die gaan en die komende jare, die menslike hart en die maan en die son. Bo-op hierdie mochi sal 'n daidai of Japannese bitter oranje geplaas word om die kontinuïteit van 'n gesin van geslag tot geslag te simboliseer. Dit sou op 'n sanpō staan of staan, oor 'n lap wat shihōbeni genoem word. Dit word geglo dat die brande van die huis vir die komende jare weg te bly.

Die Round Rice Cake se liggaam lyk asof dit uit 'n kombinasie van die kleiner en groter mochi bestaan, en die kop lyk ook van mochi. Op die top van die kop is bogenoemde bitter oranje. 'N Swart stingel blyk uit daardie oranje uit te groei. Agter sy liggaam is 'n geel en grys obi, of sash, vasgebind in 'n boog.

Aan die onderkant van die Round Rice Cake se liggaam is twee groen blare, en onder hierdie is 'n wit shihōbeni met 'n rooi grens. Dit staan op 'n bruin hout sanpō.

StatistiekEdit

Kingdom Hearts χ
Event
LV AP HP EXP LUX Munny Kaarte Event UCX Typ
339733401225236New YearMagic Gem KHX
Towerkuns

StrategieEdit

Eksterne skakelsEdit