FANDOM

(Oop)
Voeg voorheen bekende inligting van Kingdom Hearts χ by die artikel.

80px-AvatarPainchen88.png

Large Rice Cake
Large Rice Cake KHX
Katakana ラージラウンドライスケーキ
Romaji Rāji Raundo Raisu Kēki
Japanese Large Round Rice Cake
Tipe Emblem Heartless
Tuis Wêreld Agrabah
Daybreak Town
Dwarf Woodlands
Spel Kingdom Hearts χ
Variations
Red Nocturne
Blue Rhapsody
Yellow Opera
Green Requiem
Black Ballade
Silver Rock
Emerald Blues
Crimson Jazz
Spring Metal
Scarlet Tango
Grey Caprice
Striped Aria
Sapphire Elegy
Pink Concerto
Turquoise March
Emerald Serenade
Violet Waltz
Wicked Watermelon
Large Watermelon
Huge Watermelon
Festive Fireworks
Large Fireworks
Huge Fireworks
Jack O' Lantern
Round Rice Cake
Bitter Macaron
Mighty Macaron
Swaying Spook
Wandering Spook
Emerald Sonata

Kingdom Hearts Unchained χ

The longer the battle, the tougher they get. Defeat them in the first turn before they get a chance to boost their defense. Pound away, and don't choke under the pressure!

1

2

Die Large Rice Cake (in Afrikaans Groot rys koek) is 'n Embleem hartelose wat verskyn in Kingdom Hearts χ tydens die Nuwejaars-gebeurtenis in 2014. Hy is 'n gevorderde vorm van die ronde rys koek.

VoorkomsEdit

Die Large Rice Cake en die variant, die Round Rice Cake, is gebaseer op kagami mochi, 'n Japannese Nuwejaar se versiering wat bestaan uit twee ronde mochi of ryskoeke. 'N Kleiner mochi sal bo-op 'n groter mochi geplaas word, wat yin en yang simboliseer, die gaan en die komende jare, die menslike hart en die maan en die son. Bo-op hierdie mochi sal 'n daidai of Japannese bitter oranje geplaas word om die kontinuïteit van 'n gesin van geslag tot geslag te simboliseer. Dit sou op 'n sanpō staan of staan, oor 'n lap wat shihōbeni genoem word. Dit word geglo dat die brande van die huis vir die komende jare weg te bly.

Die Round Rice Cake se liggaam lyk asof dit uit 'n kombinasie van die kleiner en groter mochi bestaan, en die kop lyk ook van mochi. Daar is 'n rooi lint in die middel van die groter mochi. Op die top van die kop is bogenoemde bitter oranje. 'N Swart stingel blyk uit daardie oranje uit te groei, en agter dit is 'n rooi en wit waaier met 'n ligte oranje rand en geel kwas. Agter sy liggaam is 'n Obi in skakerings van rooi, geel en oranje, vasgebind in 'n boog.

Aan die onderkant van die Round Rice Cake se liggaam is twee groen blare, en onder hierdie is 'n wit shihōbeni met 'n rooi grens. Dit staan op 'n bruin hout sanpō.

StatistiekEdit

Kingdom Hearts χ
Event
LV AP HP EXP LUX Munny Kaarte Event UCX Typ
300
666
12
30
160000
6718464
135
?
888
?
900
?
318
?
New YearPower Gem KHX
Krag

StrategieEdit

Eksterne skakelsEdit