FANDOM

Kingdom Hearts Union χ[Cross]
Kingdom Hearts Union X Logo KHUX
キングダムハーツ ユニオンクロス
Kingudamu Hātsu Yunion Kurosu
Ontwikkelaar(s) Square Enix
Uitgewer(s) Flag of Japan Square Enix
Vrystelling datum(s) Flag of Japan 23 Maart 2017[1]
Flag of the United States/Flag of Canada 6 April 2017
Flag of European Union/Flag of Australia 6 April 2017
Soort Smartphone RPG
Spel modes Enkele speler, Multi speler
Graderings CERO: N/A

ESRB: TBA

Platform(s) iOS, Android
"Om die einde te ontdek moet 'n reis aan die begin aanvang."
—Tagline

Kingdom Hearts Union χ gestileerde as Kingdom Hearts Union χ[Cross], is 'n Kingdom Hearts spel eksklusief aan die iOS en Android slimfoon platforms. Dit is 'n opvolger/opdatering om te Kingdom Hearts Unchained χ en 'n voortsetting van die verhaal begin in Kingdom Hearts χ.

StorieEdit

Nadat die Ephemer en Skuld ná die sluiting van die Sleutel-swaard oorlog gered is, word die Speler na 'n ander gebied gebring waar die Dandelions het aanmekaargesit is soos Ava se instruksies. By die betreding van hierdie nuwe realm verloor die Speler en die Dandelions egter al die herinneringe van die verlede wêreld, met die uitsondering van die vyf sleutelswaard draers wat gekies is om die nuwe Unie-leiers te word.

Na aanleiding van Ava se opdragte, Ephemer ventures aan die Sleutelswaard Begrafplaas as een van die nuwe Unie-leiers. Ephemer sal binnekort verras word deur Skuld, die tweede van die nuwe leiers van die Unie. Wanneer Skuld bevraagteken die doen en late van ander drie Unie leiers, Ephemer erken dat hy sy bedenkinge gehad oor hoe 'n leier Unie. Ventus, die derde leier van die Unie, arriveer en Ephemer en Skuld verwelkom hom. Terwyl daar gewag vir die vierde unie leier moet verskyn, Ephemer en Skuld bind met Ventus, wat voices sy jaloesie oor Ephemer en Skuld se vriendskap sedert hy het altyd alleen, hoewel hulle verseker hom dat hulle oorweeg om hom 'n vriend. Geamuseerd deur die konsep van vriende, die vierde Unie leier, Brain, verskyn en vra as Ephemer is bedoel om te wees hul leier. Ephemeral ontken dit, voel asof hulle moet wag totdat almal van hulle saam om te besluit wat lei. Wanneer Brain en Ventus betuig hul teensinnigheid om te lê om die Dandelions oor die Sleutelswaard oorlog, Ephemera dink oor die pyn dat die Speler moes ly as gevolg van die oorlog, en hy notas wat hy het om te Avas reëls gehoorsaam sodat niemand kan reageer op die tragedie van die Sleutelswaard oorlog. Deur die aanvaarding van hierdie, wag die vier nuwe unie-leiers op die aankoms van hul finale kameraad.

Intussen het die speler hervat sy missies en gebruik die nuut opgelegde Union Cross om saam met 'n groep van vriendelike Dandelions en hy reis na nuwe wêrelde, soos die Kasteel van drome en die Enchanted Dominion. Binnekort het die speler 'n nagmerrie wat ineenstort na die gebeure van die Keyblade-oorlog, veral in sy stryd met Aced kort voor die ongelukkige stryd. Nadat hy deur Aced se hand verslaan is, word die speler wakker geskud en Chirithy, bekommerd oor die frekwensie van die speler se nagmerries, beveel hom om te rus. Soos die speler terug kom slaap, gee Chirithy bids hulle goeienag en gaan voort om te kyk oor hulle.

Voordat die Sleutelswaard oorlog, Strelitzia, 'n ander lid van die Dandelions, neem kennis van die speler soos hy wag vir ephemeral by die Fontein Square en sy begin om te sorg vir hom. Toe sy terugkom, sien sy die speler huil en hoe hy sy Chirithy styf vasklou wanneer Ephemer hom nie laat sien het nie. Met verloop van tyd, Strelitzia gaan voort om te sien die speler en sy voel getrek om hom selfs al is sy nie in staat om te praat vir haarself. Nadat getuienis van die speler se stryd teen aced, Strelitzia is genader deur Ava en gevra om as 'n leier van 'n unie volg op die gebeure van die sleutel swaard oorlog beskikbaar wees. Bekommerd oor diegene wat agter bly sal tydens die sleutel swaard oorlog, Strelitzia onthou dat die speler nie 'n lid van die Dandelions, wat beteken dat hy een van dié agtergelaat is en dring daarop aan dat Jy moet die speler van die gevaar vooruit waarsku. Die volgende dag, Strelitzias Chirithy ontdek die speler en lei hulle na 'n verlate huis waar die twee deur 'n onsigbare aanvaller wat uitsluit Strelitzias boek met die reëls voordat hy blare aangeval is. Strelitzia hou haar Chirithy in haar arms, hartseer dat sy het nie die kans kry om te sien speler, voordat sy en haar Chirithy verdwyn.

Ephemer, Skuld, Ventus en Brain groei betrokke wanneer die vyfde Unie Leier nie opdaag en begin soek die Keyblade Sleutelswaard Begraafplaas. Uiteindelik, Lauriam benaderings hulle en verskonings vir sy laat aankoms aanspraak maak dat hy het is op soek na iets. Saam op die laaste, die vyf Tik die Foretellers se kamer in Daybreak Town, waar brein lyk deur 'n afskrif van die Boek van Profesieë wat hy vind. Uiteindelik, het hulle besluit om te hou die Unies verenig onder 'n Unie Kruis vir die oomblik, terwyl ook die afwesigheid van die Foretellers 'n geheim hou. Brain besluit dan dat ten einde te vier, hulle moet maak skep nuwe Geeste as hul eerste taak en stuur Ephemer, Skuld en Ventus versamel die voorrade, terwyl hy en Lauriam voor te berei om te sintetiseer die materiaal.

Speletjie meganikaEdit

  • Die speletjie behou die gameplay gevind Unchained χ,[2] en alle in-speletjie data oorgedra sal word.[3]
  • Multi speler is ingestel. Spelers sal in staat wees om span met tot vyf lede van hul groep en spesiale opdragte se saam te pak.[4]
  • Daarbenewens, dit is moontlik om te kommunikeer met smileys en teks borrels gedurende missies.[5]
  • 'N 'teater modus' laat jou toe om die ou cutscenes bekyk.[5]
  • Daar is ook nuwe maniere te pasmaak jou avatar.[5]

GaleryEdit

Sien ookEdit

Hoofartikel: Kingdom Hearts Unchained χ

Eksterne skakelsEdit

Kingdom Hearts (Final MixHD)Chain of Memories (ReHD)Kingdom Hearts II (Final MixHD)coded (ReMovie)358/2 Days (Movie)Birth by Sleep (Final MixHD)Dream Drop Distance (HD)
χ[chi] (UnchainedBack CoverUnion)0.2 Birth by SleepKingdom Hearts III
Ander titels
Versamelings
HD 1.5 ReMIXHD 2.5 ReMIXHD 2.8 Final Chapter Prologue
Compilations
Trinity Master PiecesII Final Mix+10th Anniversary BoxHD 1.5 + 2.5 ReMIX
Spin-off titles
V CASTMobileMagical Puzzle ClashGummiship Studio
Plot elemente
Karakters | Heartless | Nobodies | Unversed | Dream Eaters | Replicas | Heart | Soul | Body | Memory | Keyhole | Gate | Keyblade | Light | Darkness
Mark of Mastery exam | Recusant's Sigil | Book of Prophecies | χ-blade
Speletjie elemente
Stats | Munny | Heart Point | Save Point | Gummi Ship | Gauges | Jiminy's Journal | The End