FANDOM

(Oop)
Voeg voorheen bekende inligting by die artikel.

80px-AvatarPainchen88.png

Gummi Hammer
Gummi Hammer KHX
Katakana カラフルグミハンマー
Romaji Karafuru Gumi Hanmā
Japanese Colorful Gummi Hammer
Tipe Emblem Heartless
Tuis Wêreld Daybreak Town
Spel Kingdom Hearts χ
Variations
Morning Star
Spiked Crawler
Scorching Sphere

Kingdom Hearts Unchained χ

An enemy with high attribute defenses. Defeat it with special attacks before it can raise its defenses any higher!

1

2

Die Gummi Hammer is 'n Emblem Heartless wat in Kingdom Hearts χ bekendgestel is tydens die speletje se eerste verjaarsdag.[1]

VoorkomsEdit

Uit sy uiterlike voorkoms het die Gummi Hammer 'n sekere ooreenkoms met die Morning Star Heartless. Soos hy is die Gummi Hammer 'n gepantserde sferiese wapenrusting, wat bestaan uit verskillende kleur Gummi Blocks, wat oorwegend violet, geel-oranje en turkoois is. n die middel van hierdie wapenrusting is 'n diamantvormige uitsigluik, binne waarvan daar 'n Heartless een is met sy tipiese swart kop en heldergeel oë. Onder die wapenrusting is 'n sirkelvormige opening, waaruit sy dun bene met die lywige voete uitsteek. Die punte van sy voete word opwaarts gewys, soos in die Morning Star Heartless. Aan die bo-kant is daar nog 'n opening, waarvan 'n ander Heartless lyk, op wie se kop 'n meer hoekige slotstuk is, aan die voorkant waarvan die Heartless-Emblem is.

StatistiekEdit

  • Versigtigheid! Hierdie afdeling benodig meer inligting van Kingdom Hearts χ. Wanneer die nodige inligting bygevoeg is, verwyder hierdie nota.'
Dark Corridor Trials
LV HP Telling LUX Munny Skaars beloning
77786568893000600?
Eksklusiewe en nie-gebeurtenis Unchained Heartless
HP LUX Munny Skaars belonings UCX Typ
????Power Gem KHX
Krag
Event
LV AP HP EXP LUX Munny Kaarte Event UCX Typ
222
666
666
12
40
30
300000
810000
9125555
130
220
240
13765
36666
300
400
500
19800
3191st Anniversary
Gummi
X
Geen tipe

StrategieEdit

  1. Hy het ook verskyn tydens de Dark Corridor Trials, die belangrikste eindspel inhoud van Kingdom Hearts χ, as 'n teenstander vir die Speler.

Eksterne skakelsEdit