FANDOM

  • Drizella

Drizella
Drizella KHBBS

"Drizella soos sy verskyn in Kingdom Hearts Birth by Sleep"
Somebody Emblem
Katakana ドリゼラ

Romaji Dorizera

Tipe Somebody

Stem akteurs (Ja:) Shinobu Adachi
(En:) Russi Taylor

Home Wêreld Kasteel van drome

Rol Antagonis

Oorsprong Cinderella (1950)

Speletjies Kingdom Hearts Birth by Sleep
Kingdom Hearts Union χ

Drizella

Kingdom Hearts Birth by Sleep
Cinderella (1950)

Lady Tremaine's daughter. She and her younger sister Anastasia subject Cinderella to constant bullying.

Her costly voice lessons do not seem to be doing much good.

Drizella is 'n karakter wat verskyn in Kingdom Hearts Birth by Sleep en Kingdom Hearts Union χ. Drizella is een van Cinderella se bose stiefsuster, en sy is die bloedsuster vir Anastasia en sy is die dogter van Lady Tremaine. Sy wil niks anders as Prince Charming liefhê nie en wil deur hom as sy vrou gekies word en sy is gereed om ander ongelukkig te maak om net te regeer, veral by Cinderella.

Sy kom uit die Disney-film, Cinderella, maar ondanks die feit dat dit een van die vernaamste antagoniste is, is sy nie 'n baas in die Kingdom Hearts-reeks nie.

VerskyningEdit

Drizella is 'n dun, jong vrou met 'n ronde gesig en neus en geswelde wange. Sy het dieselfde voue aan weerskante van haar neus as haar suster en ma. Haar vel is bleek en sy het bruin oë. Haar hare is bruin en het 'n aparte rand aan die voorkant en krul aan die agterkant.

Drizella word slegs gesien in haar formele klere in Kingdom Hearts Birth by Sleep nie, wat bestaan uit 'n ligte groen ballroom toga met 'n turquiose top en 'n stuk stof wat oor haar rug gedrapeer is. Sy dra ook 'n turkoois halssnoer en twee groen, opgeblaasde skyfvormige stukke stof rondom haar skouers. Sy dra ook 'n kopband met 'n lang turkoois veer daarop.

PersoonlikheidEdit

Soos haar suster is Drizella 'n bederfde jong vrou. Sy is baie egoïsties, gemeen en lui omdat Cinderella al die take in die huis doen. Volgens haar joernaalinskrywing is haar sangstem arm; ongehinderd ten spyte van duur lesse. Sy veg soms met haar suster oor hul klere, maar sy is harteloos teen Cinderella, wat sy haat as gevolg van haar skoonheid. Ten spyte van haar egoïsme is sy getrou aan haar ma. Drizella is ook 'n sadist wat lekker lach terwyl sy kyk hoe Cinderella aangeval word deur die Vervloekde Afrigter. Soos Anastasia hou Drizella streng by haar ma se leiding en maniere, ongeag hoe kwaad of wreed die daad is. Volgens die Fairy-ouma is Drizella se hart vol duisternis en is hy amper heeltemal sonder enige lig.

StorielynEdit

Kingdom Hearts Birth by SleepEdit

Wanneer 'n bal by die Kasteel van drome gehou word, word alle ongetroude vroue uitgenooi vir die prins om 'n bruid te vind. Drizella, saam met Anastasia en Lady Tremaine, het probeer om Cinderella op te hou om saam te gaan en haar eindelose werk te gee om haar uit te haal en te verhoed dat sy 'n geskikte rok vind.

Wanneer Ventus en Jaq 'n bal toga vir Cinderella kan maak, skeur Drizella en Anastasia dit uitmekaar in pure woede en sê hulle het hul materiaal gesteel. Maar hulle plot het misluk toe die fee-ouma 'n nuwe rok vir haar en 'n pampoen-koets maak om haar na die bal te vervoer. Sy kan nie Cinderella tydens die partytjie identifiseer nie, want sy is te ver van hul rigting af. Haar woede om die prins dans met 'n onbekende vrou te kyk, sowel as haar haat vir die vrou, het bygedra tot die oproep van verskeie Unversed op die balkon bo hulle, insluitend die Simfoniemeester wat deur Terra verslaan is.

Na afloop van die bal, Prince Charming vra die Grand Duke om te soek na Cinderella met die glas pantoffel. Wanneer hy uiteindelik by haar huis kom, probeer sy die skoen by haar groot voet pas, maar Cinderella blyk die regte een te wees. Die hertog neem Cinderella saam met hom terug na die Kasteel, net om gekonfronteer te word deur Lady Tremaine en 'n kragtige Unversed wat van plan is om Cinderella te vermoor, wetende dat sy nou van hulle vry is. Hierdie handeling veroorsaak egter dat Drizella, Anastasia en haar Moeder deur een van die Unversed se aanvalle getref word en 'n onbekende lot ly. Aqua verklaar dan dat hulle deur die duisternis in hul harte oorgeneem is.

GalleryEdit

OorsprongEdit

Drizella het die eerste keer in die Disney-rolprent van 1950, Cinderella verskyn. Sy is wreed en onvriendelik vir Cinderella, en wil nie hê sy moet na die bal gaan nie. As die Groot Hertog probeer om die glasskoen aan Drizella se voet te koppel, dink sy eers dat haar voet pas, maar hy doen nie. Drizella was ook in die TV-reeks, Disney's House of Mouse.

Eksterne skakelsEdit