FANDOM

Darkside Ω
Darkside Ω KHX
Raid Boss Heartless Heartless Emblem
Katakana ダークサイド亜種
Romaji Dākusaido Ashu
Japanese Darkside Subspecies
Tipe Pureblood Heartless
Tuis Wêreld Daybreak Town
Spel Kingdom Hearts χ
Variations
Darkside
Dark Follower
Sora's Heartless

Kingdom Hearts Unchained χ

Prepare for a lengthy battle against this powerful, poison-wielding opponent. Status recovery and healing Medals will be your guiding light through the dark!

1

2

Die Darkside Ω is 'n Pureblood Heartless wat in Kingdom Hearts χ verskyn. Hy is een van die Raid-base teen wie die Speler met die hulp van sy Union veg.

VoorkomsEdit

Die Darkside Ω is soortgelyk in sy algemene voorkoms, heelwat die Darkside Heartless. Soos sy, is sy liggaam ook humanoïed, gespierd en sterk. Sy vel is ook swart, behalwe sy hande, voete en die punte van sy tentakels, wat almal rooierig op sy kop en om sy kop is. Soos sy portret van die Darkside, so is die hartvormige gat onder sy bors, in die buik. Sy groot kop, op sy skouers sit, is groot en omring deur 'n menigte gedraaide tentakels, sodat slegs sy klein, geel blink oë sigbaar is. In verhouding tot sy arms is sy bene versigtig maar kortliks aangeraai, maar die dye is met hom baie gespierd. Sy voete, aan die ander kant, is geneig om baie dun te lyk, en hulle eindig in 'n veelvoudige gebuigde punt na die voorkant. In teenstelling, sy arms is baie lank en ook baie gespierd en sterk. Op sy rug is iets soos 'n paar betreklik klein, gedraaide vlerke wat in spitse spore eindig.

StatistiekEdit

Dark Corridor Trials
LV HP Telling LUX Munny Skaars beloning
444
555
5143824
14499494
4000
5000
451
1128
0-
Event
LV AP HP EXP LUX Munny Kaarte Event UCX Typ
88850373216953709925000Electrum Ore3de herdenkingX
Geen tipe
Raid Baas (レイドボス出現 Reidobosu)
LV HP UCX Typ
14200000Speed Gem KHX
Spoed

StrategieEdit

Eksterne skakelsEdit