FANDOM

Dandelions
Dandelions KHX

"Die Dandelions."
Somebody Emblem
Katakana ダンデライオン

Romaji Danderaion

Tipe Somebody

Home Wêreld Daybreak Town

Oorsprong Kingdom Hearts χ

Speletjies Kingdom Hearts χ
Kingdom Hearts Union χ

Die Dandelions (ダンデライオン Danderaion) (in Afrikaans Perdeblomme) is 'n groep uitsonderlike sleutel-swaard draers van elke Union wat 'n sekere afkeer van duisternis besit.

DagboekEdit

Kingdom Hearts χ Back CoverEdit

N Buitengewone groep sleutelswaard draer wat deur Ava vir die wêreld daarna voorberei is.

StorieEdit

Kingdom Hearts χEdit

Volgens haar rol het Ava die Dandelions bymekaargemaak en hulle op 'n geheime plek opgelei om hulle voor te berei vir die reis na die wêreld buite toe die sleutelswaard oorlog uitgebreek het sodat hulle die oorlewing van die lig kon verseker.

Vyf individue is deur die Meester van Meesters gekies om die Foretellers na die sleutelswaard oorlog te slaag; alhoewel slegs een van hulle 'n afskrif van die Boek van Profesieë sou ontvang, en hulle sou die enigste wees wat toegelaat word om die wêreld wat die Dandelions agtergelaat het, te onthou. Ephemer was die eerste wat genader word deur Ava toe sy nuuskierigheid hom lei om antwoorde oor die wêreld te soek. Ephemer het toe uitgekom na Skuld sodat sy dieselfde pad as hom sou volg en by die Dandelions aansluit, met Skuld wat destyds een van die nuwe Union leiers sou word. Strelitzia was die finale Dandelion wat deur Ava genader is, maar as hy probeer om die Speler te oortuig om by die Dandelions aan te sluit, is sy uitgeskakel deur 'n onbekende individu wat haar Regelboek gesteel het en het haar plek as Union leier aangeneem. Brain, Ventus en Lauriam sal later in die sleutel-swaard begraafplaas versamel word as die nuwe leiers van die Unions, alhoewel dit onduidelik is wie van hulle die bedrieër is.

Met 'n Union Cross ingestel, sal die Dandelions toegelaat word om met mekaar te werk, ongeag watter Union hulle getrou was, om die balans te behou deur Lux te versamel.

LedeEdit

  1. 1,0 1,1 1,2 Een van hierdie mense is 'n bedrieër en beweer dat hy een van die vyf Union leiers is wat deur Ava gekies word. Dit is egter onduidelik of hierdie persoon steeds 'n leeu se tand by die basis is of nie.

Eksterne skakelsEdit