FANDOM

(Oop)
Rede vir redigering: Voeg voorheen bekende inligting van Kingdom Hearts Union χ by die artikel.

80px-AvatarPainchen88.png

Barrier Master

Barrier Master KHD

Barrier Master KHUX

Katakana バリアマスター
Romaji Baria Masutā
Tipe Emblem Heartless
Tuis Wêreld Agrabah
Beast's Castle
Twilight Town
Daybreak Town
Speletjies Kingdom Hearts 358/2 Days
Kingdom Hearts Union χ
Variations
Bookmaster
Runemaster

Kingdom Hearts 358/2 Days

These mid-sized Heartless are accomplished mages. While not aggressive, they grant allies an impenetrable barrier.
Attack them until dizzy to make them drop their books, disabling any active barriers. The fallen books can then be knocked away.
They have high defense, but are vulnerable to magic. Exploit that fact.

Kingdom Hearts Unchained χ

The number above this shielded sorcerer gets smaller with every Medal you use. Once it reaches 0, it'll boost its allies defense.
Hearts Lvl
16 35
HP EXP Def Stun
10.40 2.20 1.95 X
Mission Lvl Rewards
16 8
30 12 Iron (20%)
56 26
70 41 Shield Tech (45%)
Fire Bliz. Thndr. Aero
x5.28 x6.08 x2.28 x6.80
Ignt. Frze. Jolt Toss
x1.20 x6.08 x1.20 x1.20
Worlds
Agrabah, Twilight Town, Beast's Castle

1

2

Die Barrier Master (in Afrikaans Meester van die versperring) is 'n Embleem Hartelose wat in Kingdom Hearts 358/2 Days bekendgestel is en in Kingdom Hearts Union χ verskyn.[1]

VoorkomsEdit

'N Barrière meester is statuur-wys, 'n bietjie klein hartelose, wat 'n lang mantel dra wat sy voete bedek. Hierdie mantel is hoofsaaklik indigo en marineblou gekleur, met 'n ligte groen kraag en 'n stel wit borduurwerk versier dit. Dit dra ook 'n lang, silindriese, indigo en wit hoed en wat lyk ligte groen handskoene. Die enigste deel van die Hartelose wat nie deur klere gedek word nie, is sy gesig, wat bolvormig is, donkerblou en sportgeel, gloeiende oë. Alle Barrière meester hou 'n donkerblou boek wat hulle as skild gebruik.

Die Barrier Master se naam verwys duidelik na die magiese skilde wat dit skep, en sy vaardigheid om dit te doen.

StatistiekEdit

  • Versigtigheid! Hierdie afdeling benodig meer inligting van Kingdom Hearts Union χ. Wanneer die nodige inligting bygevoeg is, verwyder hierdie nota.

StrategieEdit

Die Barrier Master gebruik sy groot boek as 'n skild, soortgelyk aan die defensiewe metodes wat gebruik word deur die groot Hartelose. Dit kan slegs aangeval word as dit van die boek afgeskei word, wat ook gebruik word as 'n wapen met magiese kragte, die Hartelose sal oor hierdie skeiding verstom word. Dit sal egter gou "wakker word" en sal begin om na sy boek te beweeg. As dit die boek suksesvol bereik, sal dit dit weer as 'n skild gebruik. Die boek kan egter weggeslaan word deur dit aan te val.

As dit lankal weg is van sy boek, kan die Barrier Master 'n nuwe boek oproep, wat ook daarvan geskei moet word. Aangesien hierdie Heartless soms met 'n ander, sterker Heartless verskyn, kan die sterker Heartless nie getref word nie, aangesien die Barrier Master dit met 'n towerspreuk sal beskerm. Die enigste manier om hierdie magiese towerspreuk te verwyder, is om die Barrier Master te verslaan.

  1. Die Barrier Master Heartless is tydens die Zexion se XIII-gebeurtenis in 2017 bekendgestel.

Eksterne skakelsEdit