FANDOM

(Oop)
Rede vir redigering: Voeg bekende inligting van Kingdom Hearts Unchained χ by die artikel.

80px-AvatarPainchen88.png

Aeroplane

Aeroplane KHII

Aeroplane KHIIFM

Aeroplane KHX

Katakana エアロプレーン
Romaji Earopurēn
Tipe Emblem Heartless
Tuis Wêreld Timeless River
Daybreak Town
Speletjies Kingdom Hearts II
Kingdom Hearts χ
Variations
Gilled Glider

Kingdom Hearts II

It shoots bullets from midair, but only in a forward direction.
Its movement speed increases when retaliating, so defeat it while it's flying slowly.

Kingdom Hearts Unchained χ

This self pilot trades defense for offense on the fly. Take it down before it gets a chance!
Location Lvl HP EXP Str Def
Timeless River 19 49 45 20 11
Timeless River 34 74 159 32 18
Weapon Fire Bliz. Thndr. Dark Other
x1.0 x1.0 x1.0 x1.0 x1.0 x1.0
Rewards
(1) MP Ball x2
(5) Munny x2
Frost Stone (8%), Bright Stone (4%)
World(s)
Timeless River
Location Lvl HP EXP Str Def

Pain and Panic Cup

Match 7: 6x Aeroplane

20 51 21 11
Pain and Panic Paradox Cup

Match 7: 6x Aeroplane

60 117 54 31
Hades Paradox Cup

Match 11: 3x Aeroplane
Match 22: 1x Aeroplane

99 181 87 51
Weapon Fire Bliz. Thndr. Dark Other
x1.0 x1.0 x1.0 x1.0 x1.0 x1.0

1

2

Die Aeroplane (in Afrikaans vliegtuig) is 'n Embleem Hartelose wat verskyn in Kingdom Hearts II en Kingdom Hearts χ.[1][2]

VoorkomsEdit

Die vliegtuig is 'n grysvelde wesens met 'n geel serp en 'n kronkelende mond. Dit vlieënier 'n vegvliegtuig. Die bene word gesien hoe dit van die onderkant van die vliegtuig hang, wat aantoon dat dit bruin skoene dra. Die Heartless dra ook 'n blou hoed met swart vlieënierbril op sy kop. Die vliegtuig wat die midseksie van hierdie Heartless se liggaam vorm, is lugblou met 'n turkoois propeller. Die vliegtuig het ook 'n swart neus met 'n paar klein, silwer klinknaels daarop, en dit het koniese, geel gewere op elke vlerk. Die vliegtuig het twee Heartless embleems aan elke kant van die vliegtuig aangebring. Soos alle hartelose van die tydlose rivier, is dit normaalweg in monochroom gekleur, en dit word slegs in kleur gesien as buite die wêreld.

In Kingdom Hearts II Final Mix is die vliegtuig oorwegend donkergroen, sy neus en gewere is liggroen en sy klinknaels is geel. Die propeller is nou swart met twee geel strepe aan die punt van elkeen van sy lemme. Die Heartless self het swart vel, 'n wit hoed en 'n oranje serp.

Die term "aeroplane" is sinoniem vir "air plane", wat hoofsaaklik in Groot-Brittanje gebruik word. Die hoed en die bril gedra deur hierdie Heartless verwysing die vlug helms of vlieënier hoede gedra deur vlieëniers.

StatistiekEdit

Kingdom Hearts χ
Kingdom Hearts χ algemene
LV AP HP EXP LUX Munny Kaarte Plek UCX Typ
80
444
6
1
22576
264000
180
580
1
3
450
1125
18
111
159
Daybreak TownSpeed Gem KHX
Spoed

StrategieEdit

Aanvalle
  • Masjiengeweer lae-vlieg aanval: Vlieg vorentoe vuur masjiengewere
  • Stormaanval: Drievoudige roterende stormagtige aanval
  • Willekeurige rotasie: Aanval in ewekansige hoogte

Die Aeroplanes vlieg rond en skiet klein balle op Sora. In 'n swerm kan hulle Sora se groep met vinnige projektiele spyker, maar dit maak dit ook makliker om hulle met afgeleë magie soos ys magie of bliksem magie te vernietig as om hulle fisies aan te val.

GaleryEdit

  1. Hy verskyn ook in Kingdom Hearts Unchained χ tydens die Daily Challenge: Nova Fest! (13/12/2016) en tydens die Daily Challenge Event 2017.
  2. Hy verskyn ook as 'n teenstander tydens die Coliseum Quests/November 2016 en verskeie ander Coliseum-Quest in 2017 en 2018.

Eksterne skakelsEdit